Outline

High end  /  Youthful  /  Powerful  /  Energetic


경쟁 사회, 바쁜 현대 사회를 살아가고 있는 우리에게 내면에 숨어있는 잠재력을 꺼낼 수 있는 순간은 그리 많지 않습니다.

각자 주어진 능력과 적성, 재능을 끌어낼 수 있는 종목 중, 우리가 쉽게 다가갈 수 있는 SPORTS 라는 분야는 

자신의 육체적인 한계와 정신적 한계를 테스트 해 볼 수 있고 더 나은 건강한 삶에 더욱 필요한 분야임에 틀림없습니다. 

SPORTS를 통하여 스스로의 한계에 도전하고, 내 안에 숨어있던 잠재력을 끌어내보는건 어떨까요?

HYPE는 네가지 모토인 젊음과 열정, 그리고 힘을 얻을 수 있는 스포츠에 필요한 제품을 위해 

더 높은 퀄리티와 다양한 디자인을 통해 끊임없이 도전하고 발전하는 브랜드입니다.


High end / Youthful / Powerful / Energetic


There aren't many opportunities to bring out the hidden potenial for those living in a busy and competitive modern society.

Among areas where one can exhibit their abilities, aptitudes and talents SPORTS is undoubtedly the area that tests the physical and

mental limitations and is thus required for a better and healthier life. Why don't you challenge your limits and release the hidden potential through SPORTS?

HYPE is a brand that continually challenges and elevates through higher quality and various designs for products required in the field of sports,

where one can gain youth, passion, and strength, following the four mottoes of HYPE.

Slogan

평소에 일어나는 모든 일들을 이겨내며 살아가는게 우리의 운명이자 숙명입니다.

때로는 실패할 때도 있지만 결국 성공이라는 타이틀이 자신의 손에 쥐어졌을 때 

실패보다는 성공을 원하며 갈망하는게 우리 현실입니다. 

스스로에게 믿음과 용기, 자신감을 생기게하는 말이 수도없이 많지만 그 중에

"이겨내자!" 라는 한 마디가 자신에게 얼마나 큰 긍정적인 효과를 가져오는지 알 수 있습니다. HYPE가 추구하고 원하는 방향들을 위해 전진하고 이겨낸다는 의미의 

슬로건입니다.


It is our destiny and fate to overcome everything that occurs in life.

There will be failures, but in the end, our reality reveals we had longed for success rather than failure when we have grasped true success in our hands. Countless words give oneself faith, courage, and confidence, but you will realize the significant positive effect of the words "Let's overcome it!" on oneself.

It is a slogan that signifies HYPE moving forward and overcoming to pursue its desired path.

Logo

HYPE의 슬로건 "OVERCOME" (이겨내다.)을 바탕으로 우리는 자신의 한계에 

끊임없이 도전하며, 자신 안의 잠재력을 테스트하며 살아갑니다.

결국 최종적으로 얻어지는 성취감과 승리를 토대로 또 다른 것에 도전하게 됩니다.

실패해도 다시 일어나, 도전하여 결국 이겨내는게 바로 "나(자신)" 라는 것을 

잊지 않았으면 하는 바람으로 도전했던 모든 것들을 이겨냈을 때 모두가 양손을 위로 뻗고 함성을 지르는 형태의 로고 디자인입니다.


Our potential is put to test all the time, in order to "OVERCOME" our own limits. When we make a breakthrough, we put ourselves once again on the testing board to feel the success once again. Our logo symbolizes the moment of the breakthrough, to show the thrill and the joy of overcoming all the struggles and hardship. Based on HYPE's slogan, "OVERCOME", we believe that when one fails, the only fuel to get one back to the track is the knowledge that only oneself can put themselves on the challenge, and earn the exhilarating feeling of success for oneself.

Colors

우리는 자연의 섭리에 맞게 살아갑니다. 

평소에 주변을 둘러볼 때 하루에 한 번쯤 보게 되는 컬러인 그린. 

도심을 둘러싸고 있는 산, 혹은 길가에 심어져있는 나무, 잎, 신호등, 음식 등 주변에서 너무나도 많이 보이는 그린컬러는 사람의 심리를 안정적이게 하고, 편안함을 주는 컬러입니다.  이처럼 평소에도 우리는 무의식중에“GREEN”이라는 컬러를 자주 보며 

살아가고 있습니다. HYPE는 우리가 평소에 자주보지만 관심이 없던 컬러를 

바탕으로 내세워 다시 한 번 주변을 둘러볼 수 있게 그린 컬러를 메인으로 

사용합니다. 분야 또한 그라운드, 코트 역시 그린컬러를 주로 사용하므로 상징적인 

컬러를 나타내고자 선택한 컬러입니다.


In our daily lives, green is quite a prominent color among the myriad colors surrounding us. Color green is a color that relaxes our psyche. Dash of green in the park, trees on the street, green light on the streetlight are all a source of relaxation we usually take for granted. HYPE aims to use the color as the main color theme, so that the color green can be seen in a different light in our environment.

floating-button-img